Buitenlandse stage in Gambia - Reisverslagen van Nicole Gevers - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage in Gambia - Reisverslagen van Nicole Gevers - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage in Gambia

Na een geweldige periode bij zorgboerderij de Elsburg in Berlicum. Ga ik de komende vier maanden ga ik mijn stage voortzetten in Gambia.

Op 27 februari word ik door ons pap, mam en Elle naar het vliegveld in Brussel gebracht. Ik vlieg vanuit daar naar Banjul, vanaf daar word ik opgehaald om naar mijn slaapplaats te gaan in Tanji. Hier zal ik vanaf dan tot 19 juni verblijven. Daarna heb ik nog de mogelijkheid om tot 3 juli Gambia verder te verkennen of eventueel verder te reizen naar Senegal. Eveneens zal ik de weekenden gebruiken om kennis te maken met de cultuur van Gambia en Senegal.

Mijn verblijf en stageplek is geregeld door de organisatie Future For Young People (FFYP).

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2017

Laatste reisverslag! week 17 en 18

20 Juni 2017

Week 16

15 Juni 2017

Week 15

04 Juni 2017

Week 14

01 Juni 2017

Week 13
Nicole

Op maandag 27 februari ga ik voor vier maanden stage lopen in Gambia.

Actief sinds 23 Feb. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 80745

Voorgaande reizen:

27 Februari 2017 - 04 Juli 2017

Buitenlandse stage in Gambia

Landen bezocht: